[so] [Tema2][Linux] Sincronizare operatii

Tudor Scurtu tudorsden at yahoo.com
Fri Apr 23 16:09:53 EEST 2010

Salut!

Am o problema ciudata cu memoria partajata.
Cand lansez serverul si clientul cu add-uri si un print, da segfault.
Cand urmaresc cu gdb atat serverul cat si clientul, totul merge perfect.
Iar cand urmaresc doar clientul, observ ca dupa ce serverul a efectuat add, clientul nu mai are drept de citire a memoriei (gdb cannot access memory at address 0xwhatever) (de aici segfault-ul).
Tin sa precizez ca am incercat si cu sincronizare explicita cu invalidare, si fara sincronizare explicita, si am deschis memoria cu toate combinatiile posibile de flag-uri si permisiuni. Am lucrat pe masina virtuala cu un procesor alocat.

Aveti vreo idee?

Multumesc!
Tudor Scurtu, 334CB