[so] [Tema1][Windows] WaitForSingleObject - The handle is invalid

Andrei Soare andrei.soare at gmail.com
Thu Apr 15 14:45:34 EEST 2010

Salut,

Am si eu un bug in tema, am stat 6 ore cu monitorul in fata si nu
pricep de ce nu merge, please help :-s

Cand fac un pipe, sa zicem p1 | p2 | p3 | p4, pun toate pHandle intr-o
coada de procese si fac WaitForMultipleObjects(coada respectiva).
Problema este ca de fiecare data imi da invalid object handle la p4.
De executat se executa corect procesele, daca nu as mai face wait pe
niciun proces programul ar merge perfect (bine, ar ramane zombie
multi). Deci toate procesele, inclusiv p4, se executa perfect,
rezultatul comanzilor rulate este cel asteptat.

WaitForSingleObject merge foarte bine pe oricare proces, mai putin pe
p4, unde imi zice invalid input handle. Am afisat si handle-ul, dupa
CreateProcess si inainte de WaitForSingleObject, si este bun. Sigur nu
se mai face wait in alta parte. Am pus din motive de debugging
WaitForSingleObject(ultimul proces din inlantuirea de pipe-uri) foarte
aproape de CreateProcess (mai sunt cateva instructiuni intre ele) si
tot imi da invalid handle.

Ce as putea sa fac ? :(

Multumesc,
Andrei Soare