[so] [SO][Tema2][Linux]Test11

Catalin Moraru catalin.me at gmail.com
Tue Apr 13 16:02:46 EEST 2010

> Care credeti ca e explicatia ca testul 12 merge, dar testul 11 nu merge pe motiv ca clientul meu ( nu my test lin ) da No such file or directory pe un semafor creat de server.

E posibil ca serverul tau sa continue sa ruleze  dupa ce a inchis semafoarele ?

> Voi vedeti vreo diferenta intre ce vrea test 11 si ce vrea test 12 ?

Testul 11 verifica faptul ca efectiv folosesti cel putin 2 semafoare
pentru lucrul cu tabela de cuvinte  in timp ce testul 12 verifica daca
se face acquire macar pe un semafor.

> Ati mai modificat testele intre timp pentru ca problemele acestea nu le aveam la inceput de tot, cand a fost publicata tema ( e vb de testele initiale initiale de tot )

Testele au suferit modificari minore (eliminarea de \n de la inceputul
fisierelor *.out)

Pe masina ta locala se repeta acest comportament constant?

Catalin