[so] [tema1][windows] Memory leaks la parser?

Laurențiu Dascălu dascalu.laurentziu at gmail.com
Sun Apr 11 15:28:13 EEST 2010

On 11.04.2010 15:13, Tiberiu Popa wrote:
> Cautand memory leaks in tema mea din windows cu _CRTDBG_MAP_ALLOC, am gasit
> ca parserul produce asa ceva (chiar daca folosesc free_parse_memory()).
> Poate cineva confirma?

Parserul nu cred că are memory leak-uri deși, înainte de ieșire, nu-și
eliberează toți pointerii. Memory leak apare atunci când tu pierzi
referința către pointer, nu când nu-l eliberezi; parserul nu pare să
piardă referințele.

Încearcă mai multe teste și vezi dacă memoria neeliberată e
proporțională cu dimensiunea testulelor; eu am observat că memoria
neeliberată de parser nu depășește o anumită valoare.

--
Laurențiu Dascălu