[so] Prezenta Examen 6 septembrie

Alex Gorunescu algorunescu at yahoo.com
Mon Sep 7 17:09:45 EEST 2009

Ceva este in neregula. Regula asta este general valabila in cazul tuturor materiilor ?  Am vazut si eu un anunt cum ca studentii din anul 4-5 trebuie sa se prezinte la examene pana la o anumita data dar, l-am ignorat, tinand cont ca sunt profesori care au programat ambele date pentru restante dupa data respectiva si, prin urmare, regula ar fi prea stupida sa fie adevarata (desi in cei 3 ani de cand am terminat am patit destule ca sa nu ma mai mire nimic). De exemplu TS (sever) si PC (cristea) au examene pe 8 si 11, ambele dimineata la 8. Prin urmare, esti obligat sa dai unul din examene pe 11. Ce faci in situatia asta ?

Alex