[so] Pagina de note

Marian Nicolae marianus06 at yahoo.com
Sat Sep 5 22:06:35 EEST 2009

Salut,

Am uploadat tema 1 de Linux pe la ora 23:30 in ultima zi in care se puteau trimite temele, dar nu a fost corectata.

Mesajul de eroare este: -- (could not locate this file on the test vm) --

Nu am putut sa vad pana in aceasta seara daca a fost sau nu corectata pentru ca nu era online pagina cu notele. Nu mi-a aparut nici un mesaj de eroare cand am uploadat-o si se afla in lista de taskuri a checker-ului.

Imi puteti spune ce anume ar trebui sa fac in situatia asta? Tema a fost uploadata la timp.

Multumesc,

Marian Nicolae