[so] Curs SO seria CC + curs PM seria CB+CC nu se tin

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Tue May 26 20:16:41 EEST 2009

On Tue, 2009-05-26 at 19:51 +0300, Andrei Buhaiu wrote:

> Semigrupa de la 332CC care are laborator cu tine, înainte de cursul de
> PM, îl va face?

Da. Anuntul se refera doar la cursuri. Salile de curs sunt ocupate de
conferinta CSCS.

Motivele pentru care as vrea sa facem cursul vineri (daca se poate)
sunt:
* as vrea ca ultima saptamana sa fie SO-free (probabil ca vi s-a luat
deja de noi :-P)
* eu sunt plecat saptamana viitoare din tara; si e unul din cursurile
care imi place si pe care as vrea sa il tin