[so] [Tema2][Linux] Time-out la Testul 6

Victor Vernescu victor.vernescu at gmail.com
Thu May 21 23:55:40 EEST 2009

Salut,
Mi-am gasit o problema in Tema 2 de Linux si a trebuit sa o retrimit.
Din nefericire, acum imi da "Tester timeouted" la Testul 6. Pe masina mea
virtuala (testat pe 2 computere separate), programul se executa ok si
intr-un timp, zic eu, rezonabil.
Testul 6 dureaza intr-adevar cel mai mult, dar cea mai mare parte a timpului
este petrecuta in sleep-uri (cel putin 5.5 secunde = 0.5 start + 4.5 sleep
client + 0.5 final).
Am lansat testele prin comanda time is niciunul nu trece de 8s. Pentru
testul 6 rezultatele sunt:
Running test 6
--{ PASSED }--

real 0m7.662s
user 0m0.016s
sys 0m0.136s
S-a intamplat ceva cu timpul de timeout pentru Tema 2? Sau pur si simplu
programul meu este foarte lent si trebuie sa-l optimizez (in cazul acesta
care este limita maxima de timp admisa pentru un test)?
Multumesc,
Victor