[so] [SO] [Tema4] [Windows] Creeare biblioteci pentru teste

mmdumi mmdumi at gmail.com
Thu May 14 18:27:14 EEST 2009

Salut,
Am o problema cu creearea bibliotecilor sub windows. O parte a makefile-ului
arata asa:

LibMonitor.dll: LibMonitor.obj ControlMonitor.obj
    link /release /dll /out:$@ $**

LibRW.dll: LibRW.obj ControlRW.obj LibMonitor.lib
    link /release /dll /out:$@ $**

Am 2 fisiere:
- LibMonitor.h care contine structura Monitor, precum si declaratiile
functiilor pe care trebuia sa le implementam impreuna cu ddlexport in fata
lor.
- LibRW.h care include LibMonitor.h, si contine declaratiile functiile
corespunzatoare impreuna cu dllexport in fata.

Problema mea este urmatoarea:
nmake ... build-pre && nmake (pe sursele mele) e ok, dar cand fac nmake ...
build-post imi spune;
unrezolved external symbol '-declspec (dllimport) FUNCTIE (parametri)'

Chiar nu imi dau seama cum ar trebui sa creez altfel bibliotecile astea.
Aveti vreo idee ?

--
Mihai - Marian Dumitrache