[so] Legat de deadline

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Tue Mar 31 16:40:40 EEST 2009

On Tue, 2009-03-31 at 02:59 -0700, Valentin Tudor wrote:
> Buna ziua,
>
> Am rezolvat legat de mailul anterior, a stat probabil mai mult tema
> mea in coada.
>
> Revin cu o sugestie/reclamatie: Nu mi se pare normal sa puneti
> testerul online in ultima zi de deadline
> si sa existe pretentie sa fim gata pana seara. De exemplu, eu am
> uploadat azi, am luat 10 teste din 15,
> dar nu inteleg erorile la celalalte, chiar nu se inteleg. Si ar trebui
> sa fim gata pana diseara.

Testele au fost disponibile de la postarea temei pe site. Sistemul de
upload face _aceleasi_ verificari pe care voi le-ati facut in ultimele
cateva saptamani.

> Ideea este
> ca unii dintre noi avem servici (si eu)

Ce importanta are pentru tema de casa si pentru cursuld de SO lucrul
acesta?

>  si nu avem la dispozitie intreaga zi pentru asa ceva.

Fiecare isi stabileste prioritatile.

> Prin urmare,
> recomand sa mai mariti deadline-ul cu minim 1-2 zile, deoarece nu sunt
> singurul in aceasta situatie.

Deadline-ul ramane asa cum este. Tema se va puncta din momentul
uploadului si este timp sa fie uploadate toate temele existente.