[so] Legat de deadline

Valentin Tudor valytud at yahoo.com
Tue Mar 31 12:59:41 EEST 2009

Buna ziua,

Am rezolvat legat de mailul anterior, a stat probabil mai mult tema mea in coada.

Revin cu o sugestie/reclamatie: Nu mi se pare normal sa puneti testerul online in ultima zi de deadline
si sa existe pretentie sa fim gata pana seara. De exemplu, eu am uploadat azi, am luat 10 teste din 15,
dar nu inteleg erorile la celalalte, chiar nu se inteleg. Si ar trebui sa fim gata pana diseara. Ideea este
ca unii dintre noi avem servici (si eu) si nu avem la dispozitie intreaga zi pentru asa ceva. Prin urmare,
recomand sa mai mariti deadline-ul cu minim 1-2 zile, deoarece nu sunt singurul in aceasta situatie.

Va multumesc,
Tudor Valentin