[so] [Tema1][Windows]Comanda sort test 9

Radu Ciobanu crusher2004ro at yahoo.com
Fri Mar 27 19:44:46 EET 2009

Salut!
Am si eu o mica nelamurire in legatura cu testul 9 si folosirea comenzii sort. In mini-shell-ul meu, in momentul in care apelez sort, comanda nu este recunoscuta. Am testat pe un exemplu simplu, cu un fisier de intrare care contine niste numere pe randuri diferite, si output-ul comenzii "sort fisier.txt" este ??????? (in linia de comanda in cygwin merge). Am testat tot in mini-shell si comanda "sort --help", unde primesc acelasi mesaj.

De mentionat ca, in rest, toate celalalte teste merg, deci nu cred sa o fie o problema de la CreateProcess (am verificat, si parametrul 2 de la functie este "sort out.txt", deci nu e vreo problema nici aici).

Multumesc,
Radu