[so] [Tema1][Linux] cale cu link

Lucian Cojocar cojocar at gmail.com
Fri Mar 27 14:26:36 EET 2009

On 03/27/09 10:52, Catalin Iacob wrote:
> Salut
>
> Problema e la 1) Esti sigur ca ambele ruleaza acelasi pwd?

Într-adevăr asta a fost:

strace -f -eexecve /bin/bash
$ pwd
/home/lucian/fac/so/mini-shell
$ /bin/pwd
[...]
[pid 14474] execve("/bin/pwd", ["/bin/pwd"], [/* 43 vars */]) = 0
/home/lucian/facultate/an_3/sem2/so/mini-shell

Probabil testul cu system nu funcţionează pentru că acesta apelează
/bin/sh cu parametrii daţi functiei:

""
DESCRIPTION
        system()  executes a command specified in command by calling
/bin/sh -c command
""

Vă mulţumesc,
Lucian