[so] [Tema 1][Windows]Intrebari

andrei dragus andreidragus at yahoo.com
Sat Mar 21 23:28:12 EET 2009

On Mon, 2009-03-16 at 08:58 -0700, Grosu Codrut wrote:
> Salut.
>
>  Am si eu cateva intrebari.
>
> 1. Este voie sa implementez parcurgerea arborelui sintactic folosind
> thread-uri? Altfel (in ipoteza ca trebuie sa folosesc numai
> cunostintele invatate pana acum), ar trebui sa recurg la o solutie
> mult mai putin eleganta.
>
>  2. Mie cand rulez tema in cygwin, in masina virtuala, nu-mi merge
> testul 11. S-ar parea ca nu imi recunoaste variabilele de mediu
> declarate altfel decat prin program (le considera nedefinite). Totusi
> variabilele declarate cu comenzi "nume=valoare" sunt recunoscute.
> [...]

Scuze. Vroia sa fie o continuare la intrebarile lui codrut (de mai sus) deoarece am vazut ca nu a primit raspuns pentru cea de a 2-a. Nu vroiam sa mai trimit si precizarea asta pentru a nu face spam.

De fapt si in testul 14 exista variabile definite la fel si nici acolo nu sunt recunoscute, doar ca acolo nu conteaza pentu evaluare.

Merci, Andrei.