[so] [Tema1]Warninguri la compilare din parser

ana-maria lepar amylepar at gmail.com
Fri Mar 20 00:58:01 EET 2009

Salut,

Am inteles ca warningurile se depuncteaza iar eu la compilare obtin un
warning care e cauzat de parser :

so at elmer:~/teme/tema1_linux/joi/joi_linux$ make
gcc -Wall -W -c mini-shell.c
gcc -Wall -W -c parser.tab.c
gcc -Wall -W -c parser.yy.c
parser.yy.c: In function âyy_get_next_bufferâ:
parser.yy.c:1301: warning: comparison between signed and unsigned
g++  -o mini-shell mini-shell.o parser.tab.o parser.yy.o
so at elmer:~/teme/tema1_linux/joi/joi_linux$

In mini-shell nu am implementat decat comenzile simple, interne(quit,
exit,cd) care merg fara probleme si warningul acesta il primesc chiar si
atunci cand compilez sursele din arhiva de pe site , fara a realiza
modificari.
Mentionez ca este vorba de varianta implementata pe Linux.

Multumesc
Ana.