[so] Intrebare fisiere redirectate

Andrei Ismail iandrei at gmail.com
Wed Mar 18 09:21:27 EET 2009

Salut, Mihai-Marian!

1. Care este diferenta dintre exit si quit ? Eu le-am implementat identic,
> dar asa ca principiu de ce avem nevoie de ambele ?

Cel mai probabil intentia initiala s-a pierdut de-a lungul anilor (adica nu
se mai regaseste in teste), dar cred ca era nevoie de o comanda interna pt.
shell-ul implementat de voi care sa-l faca sa iasa, fara sa-l faca si pe
bash sa iasa.

> 2. Nu imi dau seama cum trebuie sa se faca redirectarile in cazuri de genul
> :
> ls > out1 &> out2.txt
> cat < file.txt < file2.txt
> Imi puteti explica va rog cum se gandesc comenzile astea ?

Dupa cum ai observat deja, testele oficiale nu testeaza un asemenea
comportament.
<http://cs.pub.ro/%7Eso/index.php?section=Teme&file=01.%20Mini-shell>Asadar,
asa cum scrie si in
enunt<http://cs.pub.ro/%7Eso/index.php?section=Teme&file=01.%20Mini-shell>,
sunteti liberi sa implementati cum doriti in asemenea situatii, atata timp
cat specificati alegerea facuta in README.

Un ultim sfat ar fi sa nu va concentrati foarte mult pe cazurile limita, ci
pe o structura "solida" si simpla a temei, care rezolva problemele
mari/importante.

Spor la teme,
--
Andrei Ismail