[so] [Tema1][Windows]Sistem de fisiere

Voicu Alexandru - Teodor voicualexandruteodor at gmail.com
Thu Mar 12 19:51:59 EET 2009

Am si eu cam aceleasi nelamuriri

Mai pe scurt problema sta in felul urmator :
*Rulez programul meu din cygwin si sunt intr-un director oarecare si ma apuc
sa dau cd ..
*Treaba asta merge pana cand ajung in /cygwin/c (daca eram pe un path de pe
driverul c evident) moment in care eu cu functiile de windows de
SetCurrentDirectory nu prea pot sa ma mai duc in sus cu cd ..  deoarece
/cygwin/c e echivalentul lui c:\

Asa ca nu vad cum as putea avea acces la sistemul de fisiere de mai sus de
/cygwin/c/ , dar pe teste am nevoie de acces si la /dev/null

Hoping for an answer,
Alex V.