[so] [Tema1][Windows]Sistem de fisiere

Flamaropol Daniel raptorclw at gmail.com
Mon Mar 9 13:42:56 EET 2009

Salut!

Revin cu intrebarea mea de mai devreme, acum pusa in alt context si
simplificata. Scenariu : mini-shell este rulat din bash din cygwin (
pentru ca am inteles ca asa trebuie, desi nu inteleg de ce nu putem rula
direct din cmd ), iar make esueaza la primul test. Motivul :

pwd in cygwin : /cygdrive/LITERA/cale/completa
pwd la mine in program, folosind GetCurrentDirectory() :
LITERA:\cale\completa

Bineinteles, cele doua outputuri nu sunt asemanatoare. Ce fac? Modific
calea curenta intotdeauna pentru a folosi delimitatorii de linux si
calea prin cygwin?