[so] Lab2-Feedback

Alex Agape alex_agape at yahoo.com
Thu Mar 5 23:41:42 EET 2009

Sunt de acord cu RD. Să ne uităm și la dimensiunile unui laborator. Probabilitatea de apariție a unor greșeli e considerabil mai mare. Condamnabile sunt greșelile din subiectele de examen, deși pînă la urmă și la examen cei mai mulți profi sunt "oameni" cu noi.
Și tipul  STARTUPINFO cred că e definit greșit (nu bag mîna în foc, dar eu aș pune și un "typedef").