[so] Lab2-Feedback

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Thu Mar 5 23:19:50 EET 2009

2009/3/5 Octavian Rinciog <octavian.rinciog at gmail.com>:
> Atata timp cat se publica ceva, astept ca sa fie corect si bine documentat.

Cred că ai auzit de tătuca Knuth. Cu toate demonstrațiile pe care le
face pentru algoritmii prezentați în cărțile sale sau implementați în
software-ul pe care l-a scris, și cu toate că a avut mulți revieweri
foarte bine pregătiți, a avut ceva erori (și în cărți și în software).

Noi îți mulțumim că ne atragi atenția când greșim, dar nu cred că ai
așteptări realiste. Nu zic că ar trebui să te întrebi de validitatea
fiecărei propoziții din suportul de laborator, dar nici să crezi că ce
e scris acolo e adevărul absolut.

--
 .
..: Lucian