[so] intrebare quiz fire de executie

Bogdan Cap-Bun capbunbogdan at yahoo.com
Wed Jun 24 22:22:58 EEST 2009

Eu cred ca un thread sta in coada asociata unei variabile de conditie cat timp asteapta la acea variabila de conditie. Cand este trezit, atunci el trece in coada waiting (coada in care ajung toate threadurile care au asteptat mai inainte la oricare dintre variabilele de conditie). Planificatorul se uita in cele 3 cozi: entry, waiting, signal si decide ce thread devine owner. Planificatorul nu are treaba cu cozile asociate varibilelor de conditie. Deci e nevoie de coada waiting ca sa se adune acolo threadurile care au asteptat la vreo varibila de conditie.