[so] vect vs struct
Cosmin Dumitru
cosu at cosu.ro
Fri Jun 12 22:07:50 EEST 2009
foloseste parametrul -S pentru GCC si studiaza codul asm produs.
2009/6/12 Alexandru Moșoi <brtzsnr at gmail.com>:
> Pe 12 iunie 2009, 20:38, Alin Popescu<alinpopescu at live.com> a scris:
>> Salut!
>>
>> Am o intrebare legata care nu este legata direct de so, dar care m-a facut
>> sa-mi pun unele probleme.
>> M-ar interesa ce este mai avantajos din punct de vedere al vitezei:
>>
>> typedef int color[3];
>>
>> sau
>>
>> typedef struct
>> {
>> int r;
>> int g;
>> int b;
>> } color;
>>
>> Si ma refer aici alocare statica, alocare de memorie cu new/malloc,
>> free/delete, timp de acces la memorie, etc.
>>
>> Multumesc anticipat pentru raspuns.
>
>
> nu cred. cel mult, unele compilatoare aleg sa faca structul de 16
> octeti (presupunand ca intul are 4) pentru a intra mai bine in cache.
> altfel, adresele relative a celor 3 membri (si la struct si la array)
> sunt aceleasi iar compilatorul stie sa le optimizeze.
>
> intrebarea ta tine mai mult de compilatoare asa ca-ti sugerez sa
> urmezi la C3 (sau cel putin CPL) ca sa inveti mai multe despre acest
> subiect. nici nu stii cate microoptimizari inutile (ca cea de mai sus)
> am facut pana am urmat CPL-ul. compilatoarele (cel putin gcc si cl)
> sunt destul de inteligente cand vine vorba de constante :).
>
>
> --
> Alexandru Moșoi
> http://alexandru.mosoi.googlepages.com
>
> Please avoid sending me Word or PowerPoint attachments.
> See http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html
> _______________________________________________
> so mailing list
> so at cursuri.cs.pub.ro
> http://cursuri.cs.pub.ro/cgi-bin/mailman/listinfo/so
>
More information about the so
mailing list