[so] [Tema 5] IOCP

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Tue Jun 2 23:15:14 EEST 2009

On Tue, 2009-06-02 at 20:04 +0300, Koliva wrote:
> Am o problema destul de serioasa cu IOCP. Apelurile de scriere/citire
> asincrone dau din cand in cand eroarea asta:
> "Overlapped I/O operation is in progress."
> Am incercat sa protejez toate operatiile care au legatura cu IOCP cu
> un mutex (inclusiv CreateIoCompletionPort() si
> GetQueuedCompletionStatus()), dar rezultatul e tot acelasi.
>
> Cum as putea sa rezolv problema fara busy waiting?

Din cunostintele mele, nu ajuta folosirea unui mutex. Eroarea ti-o da la
scrisul/cititul pe socket sau pe fisier? Poti sa ne oferi mai multe
detalii despre contextul de aparitie a erorii? Google nu e prea friendly
in ceea ce priveste sursele aparitiei acestei erori si o descriere mai
detaliata este de ajutor.

believed to be clean.