[so] Laboratoare vineri 10-16

Mircea Bardac cs at mircea.bardac.net
Mon Jun 1 19:03:00 EEST 2009

Salut,

Alex Voicu wrote:
> As dori sa stiu daca mai exista o alta zi in care se poate recupera acest
> laborator in afara de ziua de vineri

Nu am primit e-mail-uri in care sa mi se solicite mutarea laboratoarelor
in alte zile sau la alte ore - nimeni (la nivel de semigrupa) nu si-a
manifestat aceasta dorinta pana la deadline-ul specificat in e-mail-ul
initial.

Prin urmare, laboratoarele raman in aceeasi zi (vineri), intre aceleasi
ore (*conform orarului*), pentru fiecare dintre cele 3 semigrupe din
intervalul 10-16. Altfel spus, semigrupele se vor prezenta la aceleasi
ore ca pana in laboratorul 11 inclusiv.

Numai bine.

--
Mircea