[so] [tema4]Nelamurire index TLS

alex nicolae dex_luv at yahoo.com
Thu Aug 27 18:37:05 EEST 2009

Multumesc. Probabil ca o sa folosesc si eu indexul. Ma gandesc sa tin un semafor in el. Sa vad ce imi iese.

Numai bine.

________________________________
Date: Thu, 27 Aug 2009 13:14:13 +0300
From: Mihnea Muraru <mmihnea at gmail.com>
Subject: Re: [so] [tema4]Nelamurire index TLS
To: Sisteme de Operare <so at cursuri.cs.pub.ro>

Nu este obligatoriu sa-l folositi dar este, probabil, cea mai simpla
varianta. Te rog sa te uiti in laboratorul de thread-uri. Se numeste Thread
Specific Data[1] pe Linux si Thread Local Storage[2] pe Windows.

Mihnea

[1]
http://cs.pub.ro/~so/index.php?section=Laboratoare&file=08.%20Thread-uri#Thread_Specific_Data
[2]