[so] Punctaj

Alex Gorunescu algorunescu at yahoo.com
Mon Aug 17 11:07:32 EEST 2009

Buna ziua,

Ma numesc Alexandru Gorunescu. Am terminat facultatea cam acum 4 ani. "Terminat" mai bine zis ca am ramas cu doua restante si n-am luat inca diploma. Una din restante este la SO. Am aflat de curand ca anul asta vor sa ne exmatriculeze pe cei din ciclul vechi daca mai avem restante asa ca trebuie sa rezolv problema. La SO am examenul dat, am punctaj la laborator, dar n-am trimis temele. Din cate stiu mai aveam nevoie cam de 0.8p din teme. Puteti va rog sa-mi spuneti daca tin minte bine, sa stiu ce am de facut ?

Multumesc,
Alex