[so] utilizare functii pentru hashtable din cod open-source

Cristina Ilie crysgirlro at yahoo.com
Fri Apr 17 23:43:46 EEST 2009

Salut,

Acum am inceput sa lucrez ceva la tema. Am o intrebare... E vreo problema daca la crearea hashtable-ului folosesc cateva functii(adaugare, stergere,size..) din cod open-source? Presupun ca nu...din moment ce scopul temei este de a ne verifica modul in care sincronizam procesele si cum partajam memoria. Oricum astfel de structuri de date le-am tot implementat si in anii trecuti..ar fi redundant sa facem acelasi lucru.

Cristina