[so] [Tema2]Test 8 again

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Fri Apr 17 15:55:58 EEST 2009

On Fri, 2009-04-17 at 09:06 +0300, Bogdan Sass wrote:
<snip>
>     Timpii sunt tot in ms, obtinuti cu GetTickCount(). In cazul meu,
> timpii de somn par buni, doar ca se termina cele 50ms inainte sa plece
> al doilea proces :)

Probabil ca este introdusa o latenta pe sistemul vostru. Am testat
implementarea noastra pe masina virtuala de Windows si totul merge
OK[1]. La fel si folosind sistemul de corectare automata.

Sugestia este ca pe sistemul vostru sa testati marind variabila START
din test8.sh si GAP din run_all.sh. Pe sistemul de corectare automata
testele ar trebui sa treaca.

Razvan

[1] http://anaconda.cs.pub.ro/~razvan/school/so/tema2_out.txt