[so] [Tema2]Test 8 again

Andrei Tra andreitra1987 at yahoo.com
Fri Apr 17 00:36:16 EEST 2009

Salut,
  Observasem ca la mine rulau toate testele pe Windows bine, exceptand testul 8 care in cca. 1 data din 4, dadea eronat ( eroarea consta in max. 3 cuvinte care nu apareau in ordinea in care trebuie ). Am reverificat algoritmii si in final am ajuns la apelul Sleep(), astfel ca am facut o comparatie intre cat dureaza efectiv functia ( valoarea 'Actually slept' ) si cat "i s-a cerut sa dureze" ( valoarea 'requested') ( caz concret, pe testul 8 ). Cateva exemple din fisierul de log (timpii sunt exprimati in milisecunde ):

Actually slept: 1875 ( requested: 1800 ) ( + 75 )
Actually slept: 2203 ( requested: 2100 ) ( + 103 )
Actually slept: 2312 ( requested: 2200 ) ( + 112 )
Actually slept: 3140 ( requested: 3100 ) ( + 40 )
Actually slept: 3406 ( requested: 3400 ) ( + 6 )

  Concluzia e ca timpul efectiv de asteptare poate diferi de cel solicitat intr-o plaja destul de larga, astfel ca ( presupun ) nu e imposibil sa mai apara unele neconcordante intre rezultatul corect al testului si cel furnizat de program (neconcordante mici insa), in "anumite" conditii de rulare.
  Ar mai putea cineva sa efectueze niste teste similare, in scop de verificare?

Bogdan Sass <bogdan.sass at catc.ro> wrote: Adrian Bondrescu wrote:
> Mda. Am si eu o astfel de problema. Mai grav la mine este ca local merge.
> Mentionez ca nu am pe nicaieri busy waiting, mesajele le astept
> printr-un semafor.
> Din cate am observat, problema este la pornirea clientilor. Desi ar
> trebui sa porneasca aproximativ in acelasi timp, pornesc intr-un
> interval de vreo 4 secunde.
    Seamana un pic cu problema mea cu testul 5 (de fapt eu nu am fost
suficient de clar atunci - problema se manifesta la testele 5, 7, 8).

    Pe diverse sisteme, timpul de pornire al clientilor pare sa difere
destul de mult. Si nu am reusit nici eu sa gasesc o solutie la problema
respectiva (daca nu o gasesc pana maine seara, cred ca nu mai uploadez
tema de windows cu readme-ul final - mi-e prea frica de rezultatele
"random" ale testelor :) ).

--
Bogdan Sass
CCAI,CCSP,JNCIA-ER,CCIE #22221 (RS)