[so] [Tema2]Test 8 again

Adrian Bondrescu adi.bondrescu at gmail.com
Thu Apr 16 22:06:22 EEST 2009

Mda. Am si eu o astfel de problema. Mai grav la mine este ca local
merge.Mentionez
ca nu am pe nicaieri busy waiting, mesajele le astept printr-un semafor.Din
cate am observat, problema este la pornirea clientilor. Desi ar trebui sa
porneasca aproximativ in acelasi timp, pornesc intr-un interval de vreo 4
secunde.

http://cs.pub.ro/~so/Teme/nota.php?user=Adrian%20-%20Lucian%20Bondrescu&homework=2-ipc-windows

Testul 8 este cel vizat. Am pus acolo un mesaj cu
minutul:secunda:milisecunda la care a pornit fiecare client.