[so] [Tema2][Windows][test5] Timp pornire clienti

Bogdan Sass bogdan.sass at catc.ro
Wed Apr 15 14:03:02 EEST 2009

Bogdan Sass wrote:
>    Revin cu intrebarea mea referitoare la timpul de pornire al
> clientilor. La testul 5 (si la alte 2 teste), exista un timer de 50ms
> in care se presupune ca va porni al doilea client.
>
>    Ei bine, la mine clientul respectiv porneste mult mai tarziu, DUPA
> ce a expirat timer-ul. Ca urmare, pic testele respective.
  Update - am observat ca a aparut (finally :) ) optiunea de upload pe
site. Si pe masina de test clientii pleaca repede, ca urmare trec testele.

   Acum se nasc 2 noi intrebari:
   1) -ce sanse am ca la un upload ulterior (si o noua rulare) sa pic
testele? (recunosc ca mi-e deja frica sa mai fac readme si sa uploadez
din nou tema :)) )
   2) -(intrebare care ramane valabila) de ce la mine se comporta
altfel, si cum as putea sa evit problema pe sistemul meu?

>    Aveti mai jos un mesaj de logging de la o astfel de rulare, in
> format id_client-GetTickCount: mesaj (GetTickCount fiind in ms).
>
> $CLIENT s 50 a picasso s $GAP a philippine s $GAP a sofia &
> $CLIENT a albertina s $GAP a ashlee s $GAP a sharleen s $GAP a alisha &
> $CLIENT s 1000 r alisha a june s $GAP p > $TMP
> Running test
> 1-31350239:Sleeping for 50 ms;
> 1-31350289:sending command |a picasso|         //La 289 primul client
> a iesit din sleep, si trimite deja comanda spre server
> 1-31350289:Sleeping for 200 ms;

<snip>

--
Bogdan Sass