[so] [Tema2][Linux] Avem voie sa folosim signal() ?

Mircea Gherzan mgherzan at anaconda.cs.pub.ro
Tue Apr 14 16:58:30 EEST 2009

Razvan Deaconescu <razvan.deaconescu at cs.pub.ro> wrote:
> Chestia "complicata" din lab este standardizata POSIX si ataca multe
> din problemele interfetei ANSI pentru lucru cu semnale. Recomandam sa
> o folositi.

Vin cu niste precizari ca sa ma fac mai bine inteles. In raspunsul
anterior nu am fost atent la functia in sine, ci la idee.

DA, ai voie sa folosesti functii de semnale pentru:
* daemon-izare
* sleep

NU, nu ai voie sa folosesti handling-ul de tip ANSI (i.e. signal(2)).
_Trebuie_ sa folosesti sigaction & friends.

--
Mircea