[so] [tema2][win] Sleep

Bogdan Sass bogdan.sass at catc.ro
Mon Apr 13 23:44:44 EEST 2009

Bogdan Sass wrote:
>    Pentru implementarea comenzii de sleep pe windows, am folosit Sleep().
>
>    Totusi, am niste probleme la rularea testelor. De exemplu, la
> testul 5, clientul care ar trebui sa doarma 50ms iese din sleep
> inainte ca al doilea client sa porneasca:
>
> Administrator at rogue:/cygdrive/z/Share/so-win/teste$ ./run_test.sh 5
> Running test
> 1c1
> < picasso albertina philippine ashlee sofia sharleen june
> ---
    Update: am incercat si cu WaitableTimer, cu acelasi rezultat:
clientul 1 iese din sleep _inainte_ ca al doilea sa apuce sa inceapa
executia:

Administrator at rogue:/cygdrive/z/Share/so-win/teste$ ../client.exe s 50 a
picasso ; ../client.exe a albertina
Sleeping for 50 ms; sending command |a picasso|
sending command |a albertina|

    Mi-ar placea sa cred ca este vorba doar de o problema cu sistemul
meu local, care este prea lent pentru a porni un proces in sub 50ms. Dar
in conditiile in care sistemul de upload al temei nu este disponibil, nu
am alta modalitate de testare...

--
Bogdan Sass
CCAI,CCSP,JNCIA-ER,CCIE #22221 (RS)