[so] [Tema2][Linux][Teste]

Daniel Flamaropol raptorclw at gmail.com
Mon Apr 13 13:03:01 EEST 2009

Salut!

Testul 5 arata asa (partial) :

$CLIENT s $GAP a picasso s $GAP a philippine s $GAP a sofia &
$CLIENT a albertina s $GAP a ashlee s $GAP a sharleen s $GAP a alisha

Acum, presupunand ca "a albertina" dureaza extrem de putin, se poate
intampla ca "a picasso" si "a ashlee" sa fie trimise concomitent.
Astfel, in functie de "toanele" sistemului de operare, eu pic sau trec
testul asta deoarece ashlee si picasso sunt fie "ashlee picasso" fie
"picasso ashlee". Nu este singurul loc in care timpi asemanatori genereaza
rezultate diferite in rulari diferite.

Intrebare: este ceva in neregula cu modul cum tratez eu intrarile sau aici
chiar apare un race condition? Mentionez ca nu "zapacesc" in vreun fel
mesajele din coada si le tratez pe masura ce vin, iar sleep-ul pe client
este implementat corect ( nanosleep ).

Multumesc,
Dani