[so] Lab 5 rezolvari

Voicu Alexandru - Teodor voicualexandruteodor at gmail.com
Mon Apr 6 13:39:31 EEST 2009

Salut,

As dori sa stiu de ce in cadrul rezolvariilor laboratorului de IPC este
folosita functia sleep (atat pe windows cat si pe linux).

Semgirupa din care fac parte nu a avut voie sa foloseasca acesta functie, pe
motivul ca nu conduce la o rezolvare corecta a task-urilor. Mai mult alte
semigrupe au avut voie sa realizeze aceasta implementare. Cred ca ar fi bine
sa se impuna aceleasi standarde de rezolvarea a problemelor pentru toate
grupele.

Astept ca rezolvariile laboratorului sa fie modificate in conformitate,

Alex V.