[so] sincronizare

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sun Apr 5 18:05:25 EEST 2009

On Sun, 2009-04-05 at 16:47 +0300, Delia Adiaconitei wrote:
> Multumesc iarasi pentru indicatiile anterioare. :D
> Mi-e cam neclar cum as putea face sincronizare doar pe portiuni de
> memorie  folosind semafoare.Ar trebui sa folosesc functii legate de
> memorie,sa schimb tipul de protectie sau ma ajuta doar api-ul din
> laboratorul ipc?

Inainte de accesarea unei variabile/zone/structuri aflata intr-o
portiune de memorie, faci down pe semafor-mutex si, in momentul in care
nu mai folosesti acea variabila/zona/structura, faci up pe
semafor-mutex. Am spus semafor-mutex pentru ca, in general, vei folosi
semaforul cu rol de mutex (acces exclusiv la resursa).