[so] cozi de mesaje

Mircea Gherzan mgherzan at anaconda.cs.pub.ro
Sat Apr 4 16:20:01 EEST 2009

Delia Adiaconitei <delia.adiaconitei at gmail.com> wrote:
> Dar, mq_receive() returneaza -1. Primesc eroarea errno = 38 (adica
> ENOSYS - "Function not implemented") - iar la aceasta adresa
> http://www.opengroup.org/onlinepubs/009695399/functions/mq_receive.html
> spun despre ENOSYS ca nici nu mai exista in acest api.

ENOSYS e setat, dupa cum ii spune numele, atunci cand apelul de sistem
respectiv nu e suportat.

Problema e strict legata de masina pe care rulezi, mai exact de kernel:
lipseste CONFIG_POSIX_MQUEUE din configuratia lui.

Am sesizat acum o saptamana problema asta in masina virtuala de test si
am refacut imaginea (cu un alt kernel, Debian stock). Inca nu a fost
innoit torrentul.

--
Mircea