[so] Compilare dupa upload

Alexandru Moșoi brtzsnr at gmail.com
Wed Apr 1 00:15:57 EEST 2009

gcc (adica in C) daca nu gaseste un prototip pentru o functie il
inventeaza folosindu-se de argumentele apelului
g++ (adica in C++) acelasi lucru da eroare

$ g++ a.cpp
a.cpp: In function ‘int main()’:
a.cpp:5: warning: deprecated conversion from string constant to ‘char*’
a.cpp:8: error: ‘strdup’ was not declared in this scope

În data de 1 aprilie 2009, 00:04, Razvan Deaconescu
<razvan.deaconescu at cs.pub.ro> a scris:

Alexandru Moșoi
http://alexandru.mosoi.googlepages.com