[so] (no subject)

Mihai Danilescu danilescu.mihai at yahoo.com
Tue Sep 2 11:34:09 EEST 2008

http://cs.pub.ro/~so/wiki/index.php?title=SO_2007_2008_sem2#Responsabili_Teme

Va rog eu mult nu va mai treziti fiecare cu intrebari la care va raspundeti singuri cautand 2 secunde in Inbox sau in lista, ca-i innebuniti pe astia.
Multe dintre indrumari s-au dat deja in lista. Mail-urile din staff sunt chiar pe prima pagina a site-ului si le vedeti dand click pe numele asistentului sau citind indicatia din browser stanga jos in timp ce tineti mouse-ului deasupra numelui asistentului cautat.