[so] Intrebare despre librarii windows

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Thu May 29 13:32:00 EEST 2008

2008/5/29 mihaela m <mihaela_im86 at yahoo.com>:
> Functia si incarca libraria.
tu vrei doar sa vezi daca fisierul ăla există?
Te poți uita in PATH: parsezi manual șirul și apendezi numele dll-ului
la fiecare cale de director din PATH.
verifici daca fisierul exista (exista o func. care iti zice daca un
fisier exista sau nu, i-am uitat numele).

> In plus trebuie sa fie suportata pe orice Windows Server de la 2000 la 2008.

Client 	Requires Windows Vista, Windows XP, or Windows 2000 Professional.
Server 	Requires Windows Server 2008, Windows Server 2003, or Windows
2000 Server.

Lucian