[so] Probleme upload tema 4 - "Host key verification failed"

Alexandru Mosoi brtzsnr at gmail.com
Wed May 28 23:56:16 EEST 2008

salut,

nu prea cred. au fost schimbat cheile ssh (stiti, bugul ala dubios din
debian) si se pare ca au fost sterse si cheile masinii virtuale. poate maine
dimineata cand va avea cineva acces fizic la masina virtuala. scuzati pentru
inconvenienta.

alexandru

Alexandru Moşoi
http://alexandru.mosoi.googlepages.com