[so] compilare tema4 windows

Alexandra Gherghina alexandra.gherghina at yahoo.com
Sat May 24 13:04:46 EEST 2008

Am rezolvat: problema era de la declararea structurii, eu o declaram typedef struct x{  } Monitor; si nu ii convenea :).

Alexandra Gherghina <alexandra.gherghina at yahoo.com> wrote: Ok, toate fisierele sunt .cpp, toate functiile implementate de biblioteci sunt declarate cu _declspec (dllexport). "nmake" merge acum. Mersi de ajutor!

Insa, daca-i dau "nmake build-post..." imi da unresolved external symbol pentru CreateMonitor, Enter, StartCit.. toate functiile care sunt declarate cu dllexport. Am incercat si cu extern "C", dar face aceeasi chestie.
Pls help!

Alexandra G.

P.S.: Un lab1 mai detaliat pe shared libraries ar fi de foarte mare ajutor.

foxX <alex.mihaiuc at gmail.com> wrote: asigura-te ca-s scrise in acelasi limbaj sursele, sau sunt puse
clauzele extern "C" cum si unde trebuie

kthxbai