[so] Despre feedback curs

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Thu May 22 00:02:59 EEST 2008

Salut!

Informatiile pe care le-am extras din feedback-ul dat astazi la curs
(multumesc celor 15 persoane care au completat feedback-ul) se gasesc pe
wiki[1].

Pasii pentru primirea unui feedback sunt DAWA
Denial
Anger
Withdrawal
Acceptance

Eu sunt intre Anger si Withdrawal asa ca unele observatii pot fi destul
de acide. Imi cer scuze pentru asta. Nu inseamna insa ca nu vreau sa
existe discutii pe marginea observatiilor/concluziilor mele. Fie pe
wiki, fie pe lista de discutii.

Razvan

[1] http://anaconda.cs.pub.ro/~razvan/wiki/index.php/Feedback_curs_2007-2008_SO_CA

believed to be clean.