[so] Warning-uri aparute la testarea pe site -tema 3 Windows

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Tue May 13 00:24:30 EEST 2008

s-a mai intrebat ceva timp in urmă. s-a răspuns.
duminică (pe la 13) s-a intrebat. s-a răspuns.
duminică noaptea s-a intrebat din nou. v-am rugat să dați dovadă de un
efort minim de informare: căutați in căsuța ceva legat de problema
voastră (pe site exista posibilitatea să cautați și în discuții de
anii trecuți).

Lucian