[so] Subject: Re: Tema 3 - checker problem

Alex Baloc alex_baloc at yahoo.com
Mon May 12 10:33:46 EEST 2008

Salutari,

Si eu cam acceasi problema ca Adriana. Testele pe linux se termina toate cu passed, dar la sfarsit da un "checker: tester timeouted". E ceva in neregula cu testerul?

> Buna,
>
> Si eu se pare ca am acelasi conflict cu checkerul la tema
3 pe linux. Trec cateva teste apoi afiseaza  "checker: testing
timeouted". Nu cred ca este de la
>  mine problema pentru ca atunci cand o
rulez la mine pe calculator testele se termina in cateva secunde 4-5
secunde...

> Care ar putea fi problema?
>
> Ana Savu
>

> Adriana Draghici <adriana008 at gmail.com> wrote: Salut,
> Am
uploadat tema 3  linux la ora 23.57 , mi-a afisat rezultatul de la
checker peste 10 minute dar desi scrie ok si toate testele apar passed
> la
sfarsit scrie "checker: testing timeouted". Aceeasi arhiva de tema am
mai trimis-o astazi in jurul pranzului (era ok spunea ca mai am vreo
100 si un