[so] Tema 3 - checker problem

Ana aniko108 at yahoo.com
Mon May 12 00:51:59 EEST 2008

Buna,

Si eu se pare ca am acelasi conflict cu checkerul la tema 3 pe linux. Trec cateva teste apoi afiseaza  "checker: testing timeouted". Nu cred ca este de la mine problema pentru ca atunci cand o rulez la mine pe calculator testele se termina in cateva secunde 4-5 secunde...

Care ar putea fi problema?

Ana Savu

Adriana Draghici <adriana008 at gmail.com> wrote: Salut,
Am uploadat tema 3  linux la ora 23.57 , mi-a afisat rezultatul de la checker peste 10 minute dar desi scrie ok si toate testele apar passed
la sfarsit scrie "checker: testing timeouted". Aceeasi arhiva de tema am mai trimis-o astazi in jurul pranzului (era ok spunea ca mai am vreo 100 si un pic  de secunde" to spare"), si acum vreo juma de ora imi venise ideea"geniala" sa mai completez ceva la niste mesaje de eroare si am uploadat-o find de pe windows si ne compiland-o.
 Vazand ca nu mai am timp...am uploadat arhiva veche de tema.

please help :((

Adriana