[so] Tema 3 - windows mapare fisiere si stergere fisiere

George Dita george.dita at gmail.com
Sun May 11 22:40:37 EEST 2008

Incerc sa implementez tema 3 pe windows, dar nu reusesc sa realizez cele mai
simple chestii: maparea fisierelor si functia vend.

Problema 1: cum pot sa sterg fisierele din programul meu? (am incercat si
_ulink si remove si desi imi returneaza succes fisierele sunt tot acolo)

Problema 2: Pentru maparea fisierelor in memorie ma gandeam ca trebuie sa le
trunchez la dimensiunea dorita dar m-am uitat peste solutiile de la
laboratorul 8 si acolo nu se mai face acest lucru? Fisierul trebuie
dimensionat manual sau se face direct prin:

mo = CreateFileMapping(
            fd,
            NULL,
            PAGE_READWRITE,