[so] Schimbari in enuntul temei 3

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Fri May 9 21:52:47 EEST 2008

Ne cerem scuze pentru acest accident.

Varianta de pe cs.pub.ro/~so e generată automat din cea de pe wiki.
Răzvan a încercat să imbunătățească textul problemei și a adăugat o
imagine și niște precizări suplimentare.
Din păcate a modificat o pagină de wiki care aducea și alte modificări
(unificare API Linux/Windows, precizări suplimentare, modificarea unor
teste). Aceste modificări trebuiau să devină textul temei voastre, dar
din cauză că ne-am mișcat greu (PT), iar unii dintre voi deja
trimiseseră rezolvări pentru temă am hotărât să o lăsăm as-is și să o
modificăm pentru cei din generația următoare.

Din nou, ne cerem scuze :)

--
Lucian