[so] Schimbari in enuntul temei 3

Azure Dragon the_first_azure_dragon at yahoo.com
Fri May 9 21:09:33 EEST 2008

Am observat ca pe site au aparut schimbari in enuntul temei,mai exact s-au schimbat denumirea functiilor din librarie, a aparut un tema3.h (care inca nu merge descarcat) dar checkerul inca foloseste vechile denumiri de functii si headerul tema5.h. Intrebarea mea e ce se intampla cu temele deja trimise, va trebui sa modificam functiile dupa noua specificare sau sunt bune si asa, iar noile teme vor trebui sa se conformeze schimbarilor (desi nu vor merge testate pana la modificarea checkerului).
Nu stiu daca e necesara modificarea adusa...personal nu am avut probleme cu denumirile vechi sau faptul ca headerul era tema5.h.
Numai bine,
Lucian Calin 333CC.