[so] Problema tema3 linux

Alexandru Mosoi brtzsnr at gmail.com
Thu May 8 12:14:48 EEST 2008

2008/5/8 Alex <alexeurope2002 at yahoo.com>:

> Am ajuns la concluzia ca fac intr-adevar sigsegv in rutina mea de tratare.
> :D Nu stiu inca ce zone de memorie aiurea accesez. Am niste vectori in care
> imi retin date despre pagini...posibil pe acolo.
> Am incercat si cu efence,poate imi da un indiciu despre problema. Nu prea
> inteleg outputul.
> Sper sa ii dau de cap.

din păcate efence nu cea ma buna solutie aici :) efence (dacă îți mai
amintești de la labul de dinainte de paști) merge doar în combinație cu
malloc(3). încearcă formula magică în caz de sigsegv: gdb (iar în gdb rulezi
backtrace după ce primești sigsegv). nu uita să compilezi sursele cu -g.

Alexandru Moşoi
http://alexandru.mosoi.googlepages.com